30 Nisan 2012 Pazartesi

Cilveloy Nanayda

*Neredeyse bir buçuk haftadır karnım aç. Yoğurt,meyve, at yemine benzeyen müsli, süt ve salatayla beslenemiyorum. Yetmiyor. Hamur istiyorum. Hamura sarılmış et istiyorum. Mayoneze parmak banmak istiyorum, pastadan kalın kalın dilimler kesmek, ekmek arasına koyup yemek istiyorum. Gece rüyamda iskender kebap gördüm, sahile gittik beraber, sarılıp oturduk. Seyyar çaycıdan neskafe aldık. Tadı lağım gibiydi. Usulca bir öpücük aldım yanağından, salça sosu bulaştı. Ağlayarak uyandım sonra.


*İnsanlar sağlıklı yaşam diye neredeyse diyetisyen terliğini kaynatıp suyunu içecekler. "Ekinezyayı, maydonoz sapıyla kaynatıp götümüze sürersek, inanın selüliti bir haftada yok ediyor!"  "Bildiğimiz çimen suyunu süzdürüp süzdürüp için, verdiğiniz kiloları görünce çok şaşıracaksınız" ulan çimen kilo verdiren bir şey olsa, büyük baş hayvancılık gelişemezdi bu kadar. Sen hiç inek götü gördün mü yakından? İNEK GÖTÜ. ÇİMEN YİYOR HEP.




*Hayattaki en büyük korkularımdan biri, markette parmak ucumla patates seçerken sevmediğim biriyle karşılaşmak. Evet.


*Ünlü kadınların yanında da hep göt göt adamlar.


*Sevgilinin adını,soy adını hele hele vesikalık fotoğrafından suratını hayvan gibi kola,bacağa,göbeğe dövdürmek nedir allahsen ya? Ne ara bu kadar şaşırdınız? hayır güzel de olmuyor ki, tombul baldırda adam suratı.


*Evlilik danışmanlığı kadar da sikko bir şey duymadım ömrümde.Herkesinki bir sanki, herkesinki birbirine denk. Sen akıl verince hemen halloluyor sorunlar.Hemen el ele tutuşup dans etmeye başlıyor birbirinin kafasını sümsükleyen çiftler.Adamın dişindeki maydonoza kafayı takacak kadar adamdan tiksinmiş kadın, sen iki cümle kurunca bir anda gözleri ışıl ışıl parlayarak, adamı kapılarda kombinezonuyla karşılamaya başlayacak. Bi yürü git ya. Bİ YÜRÜ GİT.


*Siyah siyah dibi gelmiş sarı saç üzerine gerilim filmi çekmeyi planlıyorum. İlgilenenler haber etsin.


*Türk dizilerinde hamile olduğunu düşüp bayılarak anlayan kadınlardan gına geldi içime. Senaristlerin hiç bir boktan mı haberi yok ben anlamıyorum ki, aç bi gogılla aç bi meydan larusa bak. O belirtileri vermek için 2-3 ay geçmesi lazım.Ciğeri söküle döküle kusmalar, merdivenlerden uçmalar,fenalaşmalar. ULAN. Yemin ediyorum Fatma Girik gözlerini Kadir İnanır'a verdiğinde, izleyici ne olduğunu anlasın diye Kadir abimize mavi lens yakan senaristlerden daha gerizekalısınız, epey de dingilsiniz.


*Cicikuş cicikuş babacık. Bazı insanların -ekseriyetle bayanlar- burunları burun değil, adeta cennet papağanı gagası.


*Güneş batarken hani,gök yüzü turuncu-pembe oluyor ya, işte o çogzel bir şey.


*Kib. Öptm. Bye.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder