20 Mart 2012 Salı

Keten Takım Elbise'nin Gücü



otobüste tespit yaparken vücudumdaki tüm suyu kaybedip öleceğim bir gün. Bu gün de bir karadenizli arkadaşın yanına oturuverdim. Kendisinin keten takımı vardı. Beyaz üstüne mavi çizgileriyle göz dolduruyordu. Takımını kahverengi bir çantayla kombinlemişti, son derece entelektüel bir tavırla aktüel dergisi okuyordu.
Yanına iliştim, Rayban gözlüğü koltuktaydı, popomla ezmeyeyim diye ucundan tutup kendisine uzattım, teşekkür ederek aldı sağ olsun.
koltuğuma alışmaya çalışırken, müthiş bir parfüm kokusu gelmeye başladı kendisinden.
Buram buram, tatlı bir koku. Arkadaş parfümü sıkmamış, adeta içmiş, kendini parfümde bekletmiş, marine etmiş. Her kıpırdadığında burnuma çarpan kadınsı parfüm kokusuyla beni sarhoş etti doğrusu dostlarım.

Sonra kendisinin pırtlantalı küpesi dikkatimi çekti. Keten takımıyla müthiş görünüyor olduğunu sanıyordu sanırım, karadenizli mavisi gözleriyle burnunun üstünden sağa sola attığı delici bakışları gözden kaçmadı.
Nasıl anlatsam bilmiyorum ama elimden geleni yapacağım sakalını anlatmak için. Saçı ve sakalı ince bir kıldan yol ile birleştiren bir model var, belli bir kesimde epey popüler. İncelmiş ve uzamış bir favori olarak düşünebiliriz bu kıldan yolu.
Tarifsiz bir insandı işte, bakın anlatamıyorum.

Yol boyu telefonla konuştuğu için şu an kendisini epey yakından tanıyorum. Bir arkadaşına, " çok güzel şarabım var, evde mi takılsak" dedi mesela, bol bol kapalı e ile konuştu, akabinde birini aradı ve lazca uzun uzun şakalaştı fakat bana esas şoku son telefon görüşmesi ile yaşattı.
İş görüşmesi olduğu belli olan bir aramaydı, tonlamalar buyrunlar efendimler havada uçuşuyordu. 
"iki endonezyalı bir de makedon maria var ama maria bugün izinli isterseniz ben yapayım masajınızı burcu hanım" dedi,  ben şoku atlatamadan telefonu kapatıp, kibarlıktan kırıla döküle fakat hala kapalı e harfleriyle,
"çok pardon izin verirseniz geçebilir miyim çok özür dilerim" dedi.

otobüste insan izleyip izlemiyormuş gibi yapayım derken şaşı kalacağım. iyakşamlar cümleten.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder